О. Вілкул: у жовтні буде презентовано концепцію туристичного бренду країни

Друк

Oleksandr VilkulНезабаром буде розроблено туристичний бренд України. Про це заявив Віце-прем'єр-міністр Олександр Вілкул.

Незабаром буде розроблено туристичний бренд України. Про це заявив Віце-прем'єр-міністр Олександр Вілкул.

«Туризм - одна з найбільш, що динамічно розвиваються, сфер у світі. Потенціал України дозволяє створити в ньому точку зростання вітчизняної економіки. Важливим елементом розвитку туризму є розробка туристичного бренду і логотипу. Цей символ повинен об'єднувати країну всередині і підвищувати її привабливість за межами. Наприклад, логотипу I Love New York («Я люблю Нью–Йорк») вже сорок років, ним пишаються і не змінюють щороку», - сказав Віце-прем'єр- міністр Олександр Вілкул.
На своїй сторінці у Facebook він зазначив: «Важливо, щоб уникнути пересудів про вартість робіт. Цього разу на розробку туристичного бренду не держава виділяє кошти. На це отримано європейський грант. Я підтримую такий підхід».


«У моєму розумінні логотип країни чи міста повинен бути таким, щоб ти міг його де-небудь в аеропорту, очікуючи на літак на батьківщину, намалювати на листочку, показати незнайомій людині, і він відчув твою позитивну емоцію. Лого - це квінтесенція традицій, культури, креативу та сучасних трендів», - написав Віце-прем'єр-міністр і зазначив, що продукт повинен з'явитися в результаті громадського обговорення, із залученням експертів.


20 вересня відбудеться Національна конференція «Промоція туристичного потенціалу України», де експерти обговорюватимуть концепцію туристичного бренду України. На обговорення приїдуть керівники туристичних напрямків з усіх областей.
Очікується, що для широкого обговорення концепція бренду буде презентована в Києві на Міжнародному туристичному форумі, який відбудеться 10-12 жовтня. Остаточно роботи повинні бути закінчені на початку 2014 року.

За матеріалами прес-служби віце-прем'єр-міністра України