UITM'2013

Друк

UITM 2013Напередодні свого 20-річного ювілею виставка Міжнародний туристичний салон «Україна» змінив імідж та розширив тематику.

Приєднавшись до сім'ї виставок міжнародного виставкового оператора ITE Group, головна осіння подія туристичного ринку України отримала міжнародну коротку назву - UITM'2013, Ukraine International Travel Market, та новий сучасний образ.

Напередодні свого 20-річного ювілею виставка Міжнародний туристичний салон «Україна» змінив імідж та розширив тематику.

Приєднавшись до сім'ї виставок міжнародного виставкового оператора ITE Group, головна осіння подія туристичного ринку України отримала міжнародну коротку назву - UITM'2013, Ukraine International Travel Market, та новий сучасний образ.

20-й Міжнародний туристичний салон UITM'2013 відбудеться в Києві з 23 по 25 жовтня 2013 року.

Місце проведення - Міжнародний виставковий центр, Броварський пр., 15, метро «Лівобережна».

Організатори: ITE Group Plc (Великобританія) та «Прем'єр Експо» (Україна).

Країни та напрямки

Уряди багатьох країн традиційно приділяють багато уваги головній туристичній виставці осені. За п'ять місяців до старту UITM'2013 стенди на ювілейній виставці вже забронювали національні туристичні офіси Болгарії, Бразилії, Угорщини, Домініканської Республіки, Дубая (ОАЕ), Єгипту, Індії, Кіпру, Польщі, Словаччини, Таїланду, Туреччини, Фінляндії, Шрі-Ланки та інших країн світу.

Однією з ключових тем виставки стане гастрономічний туризм. У гастрономічних турах знайомство з музеями та пам'ятками історії та архітектури поєднується з насолодою вишуканої місцевої кухні. Акцент на гастрономічному туризмі в останні роки роблять, зокрема, Словаччина, Польща, Угорщина, Кіпр, а також Львів і Закарпаття.

Пропозиції для любителів подорожей-дегустацій гармонійно доповнюють традиційні для UITM напрямки - активний «сніговий» зимовий відпочинок, екзотичні подорожі, пляжний відпочинок та етнічний туризм. Зимові курорти є у пропозиціях туроператорів по Фінляндії, Туреччини, Словаччини, Болгарії. Екзотичні тури - спеціалізація Бразилії, Домінікани, Індії, Таїланду, Шрі-Ланки. До речі, Шрі-Ланка розглядає Україну як один з найперспективніших ринків: приріст туристичного потоку на острів зі Східної Європи залишається одним з найвищих.

Любителі втекти із зими в літо і погрітися на пляжах зможуть вибирати варіанти, запропоновані готелями та туркомпаніями Єгипту, Туреччини, Кіпру, Дубая. Позасезонний відпочинок з оздоровленням та реабілітацією на мінеральних водах, грязях та спа є у пропозиціях по Угорщині, Польщі, Болгарії, Індії, Туреччини і т.д.

Етнічний, «зелений» та внутрішній туризм присутній в пропозиціях більшості українських туроператорів. Зазначимо, що у формуванні експозиції в'їзного туризму активно беруть участь регіони України - як муніципалітети, так і комерційні компанії.

Тренди туристичного бізнесу в діловій програмі

Одне з головних завдань українських курортів - це розширення рамок курортного сезону. Що робити, аби залучити клієнтів у міжсезоння? Власне, міжсезонням для більшості кримських і карпатських пансіонатів і санаторіїв сьогодні є фактично весь рік, окрім двох тижнів на Новий рік, десяти днів травневих свят та літніх канікул. Вітчизняні місця розміщення вже мають необхідну інфраструктуру для проведення корпоративних свят, конференцій та семінарів, кваліфікований персонал, а головне, готові знижувати ціни. Однак український бізнес під впливом стереотипу про дорожнечу та погану якість відпочинку всередині країни воліє організовувати заходи за кордоном.

Переламати даний стереотип покликаний воркшоп «Create your event». На зустріч з керівництвом готелів, готельних комплексів, туристичних та event-агенцій будуть запрошені учасники інших виставок компанії «Прем'єр Експо» - представники великих автомобільних, будівельних, медичних, косметичних компаній, рітейлу і т.д. Комфортна ділова обстановка воркшопу в бізнес-кафе ідеально підходить, аби презентувати можливості проведення конференцій, інсентив-турів, корпоративів та інших заходів, в яких поєднуються бізнес і відпочинок.

У програмі також заплановані численні заходи з тематики зимового і екзотичного відпочинку. Туристичні оператори та туристичні агенції виїзного та в'їзного туризму бронюють конференц-зали під власні навчальні семінари для професіоналів ринку.

За останні два-три роки помітно зросла популярність медичного туризму як напряму. Це спонукало організаторів турсалону виділити його в окремий виставковий b2b-проект, який орієнтовано як на професіоналів туріндустрії, так і на фахівців медичної галузі. Прем'єра нової виставки «Медичний туризм. Київ» відбудеться 22-25 жовтня, спільно з UITM'2013 і виставкою «Охорона здоров'я 2013».

Джерело: http://www.ukraine-itm.com.ua