Моніторинг туристичних ресурсів Тернопільщини

Друк

LOGO new-Управлінням з питань туризму та курортів облдержадміністрації ведеться робота з проведення широкого маркетингового дослідження стану та перспектив розвитку туризму в області.

Управлінням з питань туризму та курортів облдержадміністрації ведеться робота з проведення широкого маркетингового дослідження стану та перспектив розвитку туризму в області.Діяльність проводиться з метою формування конкурентоспроможного регіонального туристичного продукту та систематизації даних про стратегічні напрямки розвитку туристичної індустрії на Тернопільщині, у рамках виконання розпорядження голови облдержадміністрації від 25 вересня 2013 року № 452-од «Про підготовку туристичного паспорта області».

Голова робочої групи, перший заступник голови ОДА Микола Головач затвердив план дій з проведення моніторингу туристичних ресурсів області. Запланований час проведення дослідження: жовтень 2013 – лютий 2014. Надіслано довідкову анкету № 1 про загальний стан розвитку туризму у районах області у райдержадміністрації та Тернопільську міську раду для заповнення.

План
дій з проведення моніторингу туристичних ресурсів області
(на виконання розпорядження голови облдержадміністрації
від 25 вересня 2013 року № 452-од
«Про підготовку туристичного паспорта області»)

1. Розробка задуму і вибір формату проведення дослідження. Складання плану опитування із виділенням окремих логічних етапів.
2. Інструктування та розсилка І довідкової анкети про загальний стан розвитку туризму у районах області.
3. Отримання і опрацювання даних І етапу опитування.
4. Розробка та спрямування анкети ІІ етапу (примірно: про розвиток видів туризму).
5. Розробка та спрямування анкети ІІІ етапу (примірно: характеристика пріоритетних об’єктів за категоріями).
6. Розробка та спрямування анкети ІV етапу (примірно: про розвиток видів туризму).
7. Розробка та спрямування анкети V етапу (примірно: про інфраструктуру).
8. Акумулювання отриманих даних і їх опрацювання.
9. Формування електронної бази даних.
10. Підготування чорнового варіанту туристичного паспорта області.
11. Винесення проекту туристичного паспорта області на обговорення членів робочої групи.
12. Отримання і внесення коригувань від членів робочої групи.
13. Підготовка кінцевого варіанту туристичного паспорта області.
14. Оприлюднення (представлення) туристичного паспорта області перед громадськістю, бізнесом і ЗМІ.