Триває маркетингове дослідження стану та перспектив розвитку туризму в області

Друк

Tur pasport_2011201320 листопада 2013 року, відбулося чергове засідання робочої групи з підготовки туристичного паспорта Тернопільської області. Метою зустрічі було аналіз інформації довідкової анкети № 1 «Про загальний стан розвитку туризму у районах області» та опрацювання даних першого етапу опитування.

20 листопада 2013 року, відбулося чергове засідання робочої групи з підготовки туристичного паспорта Тернопільської області. Метою зустрічі було аналіз інформації довідкової анкети № 1 «Про загальний стан розвитку туризму у районах області» та опрацювання даних першого етапу опитування.

Леся Серетна, начальник управління з питань туризму та курортів облдержадміністрації, зазначила, що районні державні адміністрації відповідально підійшли до заповнення анкети, надавши вичерпну інформацію. Виходячи із отриманих даних, наступний етап дослідження буде присвячений видам туризму та розробці туристичних продуктів у районах області. Для роз’яснення завдань маркетингового дослідження стану та перспектив розвитку туризму в області було запропоновано провести 26 листопада інструктаж для начальників структурних підрозділів з питань туризму райдержадміністрацій за участі членів робочої групи.

Олена Дейнека, доцент кафедри маркетингу Тернопільського інституту соціальних та інформаційних технологій, яка здійснює науковий супровід вказаного дослідження, запропонувала адаптований до умов районів проект анкети № 2 під умовною назвою «Види туризму та туристичні продукти», який буде також включати характеристику пріоритетних об’єктів за категоріями.
Відбулося обговорення шляхів та методів проведення чергового етапу опитування.

Фахівці управління з питань туризму та курортів облдержадміністрації технічно опрацюють анкету та надішлють її у райдержадміністрації для подальшого заповнення.