Семінар для керівників структурних підрозділів з питань туризму РДА

Друк

Seminar2 2611201326 листопада на базі Тернопільського регіонального центру перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників органів державної влади, органів місцевого самоврядування, державних підприємств, установ і організацій управління з питань туризму та курортів облдержадміністрації організувало для начальників відділів структурних підрозділів з питань туризму райдержадміністрацій семінар на тему "Про шляхи формування конкурентоспроможного туристичного продукту Тернопільської області".

Seminar 26111326 листопада на базі Тернопільського регіонального центру перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників органів державної влади, органів місцевого самоврядування, державних підприємств, установ і організацій управління з питань туризму та курортів облдержадміністрації організувало для начальників відділів структурних підрозділів з питань туризму райдержадміністрацій семінар на тему "Про шляхи формування конкурентоспроможного туристичного продукту Тернопільської області".

У вступному слові начальник управління Леся Серетна зазначила, що співпраця із районними державними адміністраціями щодо розбудови туристичної індустрії Тернопільщини є одним із ключових напрямків роботи управління. Керівництвом облдержадміністрації ставляться серйозні завдання перед управлінням щодо активізації роботи із розвитку туристично-рекреаційної галузі. Наголошено на першочерговій підготовці пропозицій до плану роботи і туристично-фестивального календаря на 2014 рік. Особливий наголос зроблено на популяризації туристичного потенціалу районів в інтернет-просторі. Основним завданням управління на даному етапі є підготовка туристичного паспорта області.

Олена Дейнека доцент кафедри маркетингу Тернопільського інституту соціальних та інформаційних технологій, к.е.н., яка здійснює науковий та методологічний супровід проведення широкого маркетингового дослідження стану та перспектив розвитку туризму в області, представила презентацію на тему «Шляхи посилення туристичного бренду Тернопільської області». Олена Євгенівна роз’яснила мету та основні завдання дослідження, результатом якого буде систематизація інформації про туристичні ресурси краю та розробка пропозицій щодо інфраструктурного розвитку туристичної галузі у районах області. Розповіла про можливості проектного менеджменту, досвід країн Європи у вирішенні проблемних питань у розвитку туризму, який варто запозичити на Тернопільщині.

Враховуючи особливий інтерес представників відділів культури і туризму райдержадміністрацій, досягнуто домовленості про проведення окремого семінару-тренінгу з фандрейзингу (підготовки проектів для участі у різноманітних міжнародних та вітчизняних грантах).