ПРО ТУРИСТИЧНИЙ БРЕНД ОБЛАСТІ

Друк

Tur-brend2

Як вже повідомлялося 21 березня 2014 року в рамках Конференції "Популяризація іміджу України та її туристичних можливостей" проведено офіційну презентацію туристичного бренду України. Туристичний бренд – це частина системної програми з популяризації України у світі та активізації сфери туризму в середині країни.
У контексті загальноукраїнського тренду управління з питань туризму облдержадміністрації розпочало роботу над підготовкою туристичного бренду області, який є необхідним інструментом в розвитку туристичної індустрії краю. У цьому зв’язку 4 квітня проведено робочу нараду з питань обговорення брендингу області.
Начальник управління Леся Серетна зазначила: «Ми постійно наголошуємо, що Тернопільщина як визнаний туристичний край позиціонується завдяки широко відомим брендам: «Дністровський каньйон», «Замки Тернопілля», «Печери Тернопільщини», «Медобори, Товтри запрошують». Кременецький район є серед лідерів з просування місцевого туристичного бренду під назвою «В магії Кременця - сила України» на загальноукраїнському туристичному ринку. Завдяки фестивальним заходам сформувався бренд «Фестиваль Бережанського замку», «Дзвони Лемківщини», «Коропфест» (Монастириський район) і «Братина» (Шумський район). Все це є регіональні вузькі бренди, які необхідно об’єднати і створити яскравий уніфікований туристичний бренд області. Це має бути символ, який запам'ятовується кожному, який би формував позитивні враження туристів про наш край, створив би образ регіону, який цікаво вивчати та відвідувати.
Олена Дейнека, експерт, відзначила, що туристичний бренд – це одна із граней ідентичності. Іншими словами, бренд – не дизайн, бренд – смисл, стратегія і последовні дій Сьогодні Україні потрібні цінності, що об’єднують країну. Новий туристичний бренд України – це символ, здатний з’єднати українців заради майбутнього країни. Збільшення туристичних потоків в область є можливим через послідовне формування образу Тернопільщини у свідомості туристів як гостинного краю, багатого унікальними пам’ятками. При розробці регіонального бренду нам слід дати собі відповіді на питання: «Що в нас є унікального?», «Кому це потрібно?», «Чому туристи повинні до нас приїхати і повернутися знову за новими емоціями і враженнями?».
Як відомо в основу українського бренду покладена ідея «і - і» - об'єднання нібито несумісних ідей і речей, які доповнюють одна одну. Вона акцентує на тому, що Україна - особлива цивілізація, яка століттями жила «між» геополітичних, геокультурних, геоекономічних «плит» світу. І ця здатність інтегрувати сформувала особливу культуру, менталітет нації - «і-і» замість «або-або». Тернопільщині, яка сотні років була місцем проживання представників різних національностей, це особливо близьке і зрозуміле.
Дуже важливо, що розробники не обмежилися брендом України в цілому, а розповсюдили процеси брендингу на міста країни. Є можливість знайти ідентичність кожного міста. Наголошується, що запропонована загальна ідея дає містам можливість синергії замість конкуренції.
У цьому зв’язку велике поле для роботи є Тернопільській міській раді, яка безумовно працює у цьому напрямку. Є доцільність запросити усіх небайдужих до розвитку туризму в області долучитися до розробки туристичного бренду Тернопільщини.
Ескізи логотипу, фірмові шрифти, маркетинг-аналітика, презентаційний ролик, промо-матеріал і стандарти їх використання доступні на офіційному веб-сайті Держтуризмкурорту www.tourism.gov.ua, а також на веб-сайті www.visitukraine.gov.ua/tourist_brand.
Свої пропозиції можна надсилати на електронну пошту управління Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її..
Учасники робочої наради висловили впевненість, що важкі часи минуться і новий креативний бренд, поверне світло у віконце туристичного ринку України і області. Бажання подорожей незнищенне, і якщо воно з якихось причин не реалізується, це відкладений попит. Значить, треба продовжувати працювати над розбудовою туристичної індустрії області і її туристичного бренду.