Конкурс на кращу ідею промоції туристичної привабливості

26 вересня 2016 року, у переддень святкування Всесвітнього Дня туризму та Дня туризму в Україні на Тернопіллі оголошено новий конкурс на кращу ідею промоції туристичної привабливості історичних міст та містечок Тернопілля.

До участі уконкурсі запрошуються усі, кому не байдуже нашого туризму, усі хто не уявляє себе без туризму... Усі, Усі.

 

 

Положення
про конкурс на кращу ідею промоції туристичної привабливості історичних міст та містечок Тернопілля

1. Загальні положення
1.1. Це Положення визначає процедуру конкурсного відбору робіт та порядок проведення конкурсу на кращу ідею промоції туристичної привабливості історичних міст та містечок Тернопілля.
1.2. Обласний конкурс на кращу ідею промоції туристичної привабливості історичних міст та містечок Тернопілля проводиться з метою популяризації історичної, культурної спадщини Тернопільської області та кращу ідею щодо туристичної промоції найбільш значущих історичних міст та містечок, що мають своє історико – архітектурне обличчя та певну туристичну інфраструктуру, розташованих на території Тернопільської області.
1.3. Організаторами конкурсу є:
Відділ туризму Тернопільської облдержадміністрації спільно з Національним заповідником ,,Замки Тернопілля”.
2. Мета та завдання конкурсу
2.1. Обласний конкурс на кращу ідею промоції туристичної привабливості історичних міст та містечок Тернопілля проводиться з метою виявлення та популяризації унікальних і найбільш значущих історичних міст та містечок, що мають своє історико – архітектурне обличчя та певну туристичну інфраструктуру, розташованих на території Тернопільської області.
2.2. Основними завданнями конкурсу є:
• популяризація визначних територій, унікальних природних об'єктів, історико- культурних місць та предметів, архітектурних споруд, пам’ятників монументального мистецтва, та інших надбань розташованих на території Тернопільської області та малих історичних міст Тернопілля;
• формування позитивного іміджу Тернопільської області, пропаганда історико-культурної спадщини регіону, створення передумов до розвитку туристичної інфраструктури в історичних містах та містечках.
3. Учасники конкурсу
3.1 У конкурсі можуть приймати участь фізичні та юридичні особи незалежно від форми власності, в тому числі молодь віком від 16 років, громадські об'єднання, навчальні заклади, заклади культури.
4. Умови та порядок проведення конкурсу
4.1. Обласний конкурс на кращу ідею промоції туристичної привабливості історичних міст та містечок Тернопільської області із візуалізацією у номінаціях:
1. ,,кращий відеоролик”

2. ,,краще слайд -шоу” (кращий фоторяд) (фотографії об’єкта у кольоровому зображенні, роздільною здатністю не менше 300 dpi.);
3. ,,кращий аудіоролик”;
4. ,,кращий туристичний плакат”.
4.2. Зміст промоматеріалів повинен бути орієнтований на заохочення відвідування міста, містечка, селища потенційними туристами та гостями.
4.3. Тривалість аудіо та відео промоматеріалів має бути до 3-х хвилин.
4.4. Всі роботи подаються на цифрових носіях інформації (CD-R, CD-RW)
4.5. Для участі в Конкурсі учасник подає Організатору заявку згідно наданої форми (додаток 2).
4.6. Один учасник може подати необмежену кількість заявок у різних номінаціях.
4.7. Форма заявки для участі у конкурсі розміщена на офіційних веб-сайтах організаторів конкурсу – Відділ туризму обласної державної адміністрації (http://www.ternotour.com.ua/), Національний заповідник ,,Замки Тернопілля”
( http://nzzt.com.ua/news.php). та на сторінці ,,Тернопільщина туристична” (www.facebook.com/ternotour/?fref=ts)
4.8. Конкурсні роботи подаються на розгляд в друкованому вигляді або на електронних носіях за адресою: 46021, відділ туризму Тернопільської обласної державної адміістрації, вул.Грушевського, 8 та можуть бути надіслані на електронну скриньку Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її..
4.9. Конкурс проводиться в п'ять етапів:
4.9.1. Перший етап — підготовчий:
у термін з 26 вересня 2016 року по 30 вересня 2016 року проводиться широка рекламно-інформаційна кампанія конкурсу;
• інформація про проведення конкурсу розміщується на офіційних веб-сайтах регіональних та місцевих засобів масової інформації.
4.9.2. Другий етап - прийом заявок для участі в конкурсі:
у термін з 03 жовтня 2016 року по 01 грудня 2016 року триває прийом заявок для участі в конкурсі. На цьому етапі приймаються заявки з промоматеріалами у відовідності до номінацій.
4.9.3 Третій етап - опрацювання заявок та інформаційний супровід конкурсу:
у термін з 02 грудня 2016 року по 09 грудня 2016 року триває опрацювання отриманих матеріалів;
• співорганізатори забезпечують поширення інформації про перебіг конкурсу на своїх офіційних веб-ресурсах та у регіональних/місцевих засобах масової інформації.
4.9.4. Четвертий етап - експертна оцінка робіт та визначення переможців:
у термін з 12 грудня до 17 грудня 2016 року отримані заявки переглядаються членами організаційного комітету;
• організаційний комітет підводить підсумки конкурсу та визначає переможців на кращу ідею промоції туристичної привабливості історичних міст та містечок Тернопільської області по кожній номінації.
Загальна кількість переможців – 12 промоматеріалів: 3 по кожній з визначених номінацій;
• при виборі кращих презентацій буде враховуватися відповідність запропонованої тематики, художній рівень, оригінальність, простота і новизна подачі матеріалу;
• організаційний комітет визначає по три автори, кожної із номінацій, які найкраще представили туристичну привабливість свого міста, містечка чи селища;
• рішення про визнання 12 промоматеріалів щодо туристичної привабливості своєї території – переможців конкурсу по номінаціях, оформляється у вигляді протоколу засідання оргкомітету;
4.9.5. П'ятий етап - публічне поширення інформації підведення підсумків конкурсу:
- у термін з 12 до 17 грудня 2016 року послідовно в обласних/районних/місцевих засобах масової інформації, по місцевому телебаченню на туристичному порталі Тернопільщини (https://www.facebook.com/ternotour/?fref=ts) та веб-сайтах співорганізаторів конкурсу ((http://www.ternotour.com.ua, http://nzzt.com.ua/news.php). публікуються промоматеріали – ідеї визнаних переможцями конкурсу.
4.10. До участі в конкурсі допускаються учасники, конкурсні роботи яких відповідають вимогам до конкурсних робіт.
4.11. Учасник, який надає заявку для участі у Конкурсі, погоджується з його умовами.
4.12. Відповідно до ст.4 Закону України «Про рекламу» та ст.16 Закону України ,,Про авторське право і суміжні права” забороняється використання в роботах елементів художніх образів або копіювання матеріалів, що повністю або частково є предметом авторського права та суміжних прав.
4.13. Організатор конкурсу залишає за собою право вносити зміни та доповнення до цього Положення.
5. Організаційний комітет конкурсу
5.1. Для підготовки та проведення Конкурсу створюється Організаційний комітет (додаток 3).
5.2. До складу організаційного комітету входять голова, співголова, члени та секретар.
5.3. Організаційний комітет складається з представників відділу туризму облдержадміністрації, НЗ «Замки Тернопілля», фотомитців, представників вищих навчальних закладів, громадських організацій, туристичного бізнесу та незалежних туристичних експертів.
5.4. Голова:
• очолює роботу організаційного комітету з проведення Конкурсу;
• розподіляє повноваження між членами організаційного комітету.
5.5. Члени Організаційного комітету:
• забезпечують порядок проведення Конкурсу;
• визначають учасників Конкурсу;
• доводять до відома учасників про результати Конкурсу.
• визначають переможців Конкурсу;
• сприяють висвітленню результатів Конкурсу в засобах масової інформації.
5.6. Секретар:
• збирає заявки про участь у Конкурсі;
• стежить за дотриманням порядку оформлення заявок;
• формує склад учасників Конкурсу.
6. Інші вимоги
6.1. Організатори визначають термін прийому заявок на участь у Конкурсі. Заявки на участь у Конкурсі, що надійдуть після визначеної дати у засобах масової інформації, експертною групою не розглядаються.
6.2. Витрати на забезпечення своєї участі у Конкурсі учасники несуть самостійно.
6.3. Організаційний комітет залишає за собою право прийняття або неприйняття заявки у разі невідповідності наданої інформації встановленим вимогам.
6.4. Фактом подання заявки про участь у Конкурсі, учасник підтверджує свою згоду з його умовами, зокрема на безоплатне використання організатороми та уповноваженими ним особами наданої інформації у інформаційних матеріалах, на веб-сайтах та при підготовці друкованої продукції.
6.5. У випадку навмисного або ненавмисного порушення пунктів даного Положення будь-яким учасником Конкурсу, організаційний комітет залишає за собою право виключити такого учасника з участі у Конкурсі.
7. Підведення підсумків конкурсу
7.1. Підведення підсумків конкурсу з врученням дипломів переможцям відбудеться 19 грудня 2016 року.
7.2. За підсумками конкурсу на офіційних веб-сайтах організаторів буде розміщено всі промоматеріали, що були подані на участь у конкурсі за номінаціями
1 ,,кращий відеоролик’’ ,
2 ,,краще слайд -шоу” (кращий фоторяд) (фотографії об’єкта у кольоровому зображенні, роздільною здатністю не менше 300 dpi.);
3 ,,кращий аудіоролик’’;
4. ,,кращий туристичний плакат’’
7.3. Кращі промоматеріали - переможці конкурсу будуть використовуватися під час розробки туристичного бренду області, а також під час представлення туристичних можливостей Тернопільщини на Міжнародних та Всеукраїнських заходах.

Скачати заявку

 

 

Останнє редагування 23.11.2016

Поширити

коментар1

  • Коментувати Олександр Захарченко

    Олександр Захарченко

    22.11.2016

    Доброї пори доби.

    4.3. Тривалість аудіо та відео промоматеріалів має бути від до 3-х хвилин.

    Запитання: тривалість має бути ВІД чи все ж ДО 3 хв?

Прокоментувати:

Переконайтеся, що ви вводите інформацію, де це зазначено (*) . HTML-код не допускається.