Експерти розглядають творчі ідеї щодо розвитку туризму
20 квітня 2012 року відбулося засідання експертної ради Конкурсу творчих ідей щодо створення туристичних продуктів та проектів туристично-інформаційних центрів (пунктів) в області.
20 квітня 2012 року відбулося засідання експертної ради Конкурсу творчих ідей щодо створення туристичних продуктів та проектів туристично-інформаційних центрів (пунктів) в області.
Присутніх привітав заступник голови обласної державної адміністрації Василь Гецько. Він наголосив на важливості проведення подібних конкурсів на території області для розробки і втілення цікавих творчих ідей туристичних продуктів.
Начальник управління з питань туризму облдержадміністрації Леся Секретна зазначила, що 15 квітня 2012 року завершився перший (організаційно-просвітницький) етап Конкурсу творчих ідей щодо створення туристичних продуктів та проектів туристично-інформаційних центрів (пунктів) в області. Всього надійшло 14 заявок від учасників.
На засіданні були присутні Дейнека Олена Євгенівна - доцент кафедри менеджменту Тернопільської філії Європейського університету, кандидат економічних наук, Скавронська Ірина Володимирівна - викладач кафедри міжнародної економіки Тернопільського національного економічного університету, Сурков Микола Миколайович - начальник відділу розвитку підприємництва та регуляторної політики головного управління економіки облдержадміністрації. Інші члени експертної ради були відсутні з поважних причин і заповнять оцінну відомість щодо поданих заявок в електронному вигляді.
Засідання експертної ради є другим етапом, що передбачає роботу експертної ради щодо визначення якості та фаховості поданих на конкурс заяв та документів. Експерти заповнювали оцінні відомості щодо поданих заявок за такими критеріями:
- відповідність творчої ідеї або проекту основним напрямкам конкурсу та потребам і можливостям цільової групи і території;
- фахове, ясне і чітке визначення цілей і задач (композиційна структурованість, логічність, послідовність висвітлення проблеми);
- актуальність і практична значимість творчих ідей, пропозицій чи проектів для розвитку туристичної галузі області (обґрунтованість проблеми);
- креативність і творча оригінальність (вираження світоглядної позиції автора, його погляду на сутність проблеми);
- ефективність від практичного використання чи реалізації творчої ідеї або проекту;
- наявність чіткого фінансово-економічного обґрунтування проекту (ефективність використання коштів (період окупності, прибутковість проекту, економічний ефект);
- соціальна значущість проекту та суспільна користь від його реалізації.
У результаті, експертами до наступного етапу допущені:
три проекти у номінації «Краща творча ідея щодо створення чи функціонування туристичного продукту в області»;
чотири проекти у номінації «Кращий проект зі створення туристично-інформаційного центру (пункту) в області».
Автори обраних проектів візьмуть участь у наступному ІІІ етапі конкурсу, що передбачає роботу конкурсної комісії та проведення фіналу конкурсу (з 1 до 15 травня 2012 року).